Winnaar Moederdagactie Bredefleur bekend...

Winnaar Moederdagactie Bredefleur bekend...

De Moederdagactie van lelieteler Bredefleur op de drie veilingklokken van FloraHolland heeft een winnaar opgeleverd: Wilco Termeij van FM Group. Hij bood op de laatste dag van de actieweek de hoogste prijs op een fust van de lelie Bach Supra. Met zijn bod wint hij een helikoptervlucht. Verder is de totale opbrengst van élke dag, € 6.475,--, van die drie fusten van de lelie Bach Supra, door Levi Evers van Bredefleur overhandigd aan het goede doel: Gert-Jan Vlaar van het Roparun Team van Royal FloraHolland.

Een week voor de Nederlandse Moederdag, van 8 t/m 12 mei, hield Bredefleur een actie voor het goede doel Roparun. Een estafetteloop die al bestaat sinds 1992 en die geld inzamelt voor meer kwaliteit van leven voor mensen met kanker. Het Roparun team loopt een route door Nederland dat wat afstand betreft gelijk is aan het traject Parijs – Rotterdam.

Hoogste bod van € 34,- per steel
De Moederdagactie op drie veilingklokken – Aalsmeer, Naaldwijk en Rijnsburg – van Royal FloraHolland was een succes. Wilco Termeij van FM Group was de hoogste bieder met € 34,- per steel. Samen met twee collega’s wint hij een helikoptervlucht boven Nederland en boven de Bredefleur locaties in Moerkapelle en Luttelgeest.

Roparun krijgt mooi bedrag
Tijdens de actie maakte Bredefleur, onder andere via social media, elke dag bekend welke drie inkopers van de Royal FloraHolland vestigingen de hoogste prijs boden op dat ene fust Bach Supra. De totale opbrengst van de drie fusten van deze hele week komt uit op € 6.475,--. Bredefleur wenst Gert-Jan Vlaar met zijn hele Roparun Team van Royal FloraHolland veel succes. "Wij bedanken nogmaals alle bedrijven die dit bedrag mogelijk hebben gemaakt: In Bloom, Line BV, Firma Gebr. De Mooy, Gebr. Noort BV, Herbert Osterkamp, CJ Vianen, Bloemengroothandel Bram BV, Bloemgroep Hoekhuis BV, Sleutjes-Vissers VOF, Liefland de Mooy, C. Leeuwenburg BV en natuurlijk de FM Group BV."

Bron:

Deel artikel