Slim ondernemen met kennis Trade Marketing

Slim ondernemen met kennis Trade Marketing

Trade Marketing richt zich op het bevorderen van de verkoop van jouw bloemen of planten via diverse retailkanalen en -formules. "Investeren in kennis over Trade Marketing helpt om samen met jouw klanten en leveranciers groeikansen in retail te ontdekken en te benutten. Versterken van bestaande posities in het schap en ontsluiten van nieuwe verkooppunten, daar helpt een gerichte Trade Marketing-strategie bij", aldus Royal FloraHolland. Ben jij al expert?

Royal FloraHolland helpt je graag bij slim ondernemen. "Dit voorjaar en in het najaar organiseren we daarom weer een nieuwe leergang Trade Marketing voor kwekers, veredelaars en exporteurs. Tijdens de leergang krijg je alle actuele ins en outs mee van twee ervaren trainers en marketingspecialisten in sierteelt. Zij leren je alles over Trade Marketing en helpen je de opgedane kennis zelf toe te passen."

Direct toepasbaar in jouw werk
Hoe kun je jouw bloemen of planten beter presenteren in het schap. Hoe zorg je ervoor dat ze opvallen bij de consument. En hoe zorg je ervoor dat een Retailformule jouw bloemen of planten graag én met zorg verkoopt. Dat zijn de vragen waar deze leergang je antwoord op geeft. “Even stilstaan en bewust bezig zijn met wat echt belangrijk is voor onze klanten, en wat het verschil kan maken voor jou als leverancier aan de retail. Deze leergang is een aanrader voor iedereen met een commerciële rol in sierteelt, van kweker tot exporteur tot stekleverancier", aldus John Keyzer, verkoper bij J&P ten Have B.V. en oud-deelnemer leergang.

Lees hier meer

 

Bron: Royal FloraHolland

Deel artikel