RFH peilt tevredenheid

RFH peilt tevredenheid

Om de leidende internationale sierteeltmarktplaats te zijn en blijven, wil Royal FloraHolland voorop blijven lopen, nu en in de toekomst. "We ontwikkelen ons continu zodat we beter aansluiten op de veranderende behoeften van onze kwekers en kopers. Omdat we alleen samen het beste resultaat bereiken, vragen we je jaarlijks je mening te geven over onze dienstverlening in het tevredenheidsonderzoek. Zo kunnen we verbeteren en bijsturen daar waar nodig."

In het onderzoek kan je jouw mening geven over hoe jij de dienstverlening van Royal FloraHolland ervaart. "Jouw mening is belangrijk voor ons want het geeft ons een beeld van waar je tevreden over bent en laat ook zien waar je ruimte voor verbetering ziet. Vanaf vandaag, 28 september, kan je een digitale uitnodiging ontvangen van marktonderzoeksbureau MSI. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 12 minuten. Ben je gevestigd buiten Nederland? Dan kan je vanaf begin oktober een online uitnodiging verwachten. We nodigen je van harte uit je mening met ons te delen. We waarderen je feedback enorm, want met jouw feedback kunnen we aan gerichte verbeteracties werken om je in 2024 nóg beter van dienst te zijn."

Bron: Royal FloraHolland

Deel artikel