Gouden Thursd Fustjes uitgereikt

Gouden Thursd Fustjes uitgereikt

Onlineplatform Thursd heeft afgelopen donderdag naar aanleiding van zijn internationale online trade fair TOTF2020 die begin oktober werd gehouden, aan drie bedrijven een 'Gouden Thursd Fustje' overhandigd. Rokus Hassefras en Roy van Kester ontvingen namens Dümmen Orange een Gouden Fustje voor de meest bezochte online stand. Örjan Hulshof nam namens De Ruiter Innovations de prijs in ontvangst voor de gemiddeld langst bekeken stand, en Tamara van den Berg-van Mil van Decorum Flowers & Plants was erg blij met de prijs voor de meest innovatieve online stand.

Dümmen Orange: meest bezochte online stand
Rokus Hassefras van Dümmen Orange: "De Thursd Online Trade Fair was voor ons een goede alternatieve manier om bij de klanten te komen. In een periode waarin alles anders lijkt te worden, verkennen wij graag nieuwe ontwikkelingen, vooral op online gebied. En Thursd is er daar één van." Roy van Kester van Dümmen Orange vult aan: "Die online manier van communiceren is echt in ontwikkeling. Wij geloven in de digitale wereld."

De Ruiter Innovations: langst bezochte online stand
Örjan Hulshof, marketingmanager van De Ruiter Innovations: "Wij hebben ervoor gekozen flink uit te pakken op Thursd en reacties gehad van klanten en uit ons netwerk over onze beursdeelname tijdens de TOTF. Velen waren niet op de hoogte dat we naast snijrozen en potrozen ook rozenbottels, anigozanthos en hydrangea's hebben. Het is verder natuurlijk niet zo eenvoudig te meten maar ik vind het een mooi resultaat.  En natuurlijk is De Ruiter heel erg blij met deze erkenning, de prijs voor langst bekeken stand, want we hebben aardig wat content aangeleverd ;-)."

Decorum Flowers & Plants: meest innovatieve online stand
Tamara van den Berg-van Mil van Decorum Flowers & Plants: "Waar anderen kozen voor een uitgebreid verhaal, kozen wij voor juist minimalistisch, en communiceerden wij enkel mooie afbeeldingen van onze innovaties. Met minimale tekst. Dit werkte goed, want juist op kaal productniveau blijkt veel interesse te zijn. Online werkt echt anders, en onze ervaring is dat mensen graag even snel willen scrollen en vooral willen kijken. Veel tekst wordt waarschijnlijk toch niet gelezen. Mooie afbeeldingen werken het beste om de bezoeker te verleiden het hele artikel door te scrollen."

Het aantal bezoekers van de Thursd-website lag begin oktober een stuk hoger dan daarvoor. "Tijdens de #TOTF2020 hebben de meeste standhouders op de online beurs ook hun eigen netwerk benaderd te gaan kijken naar Thursd, en je zag duidelijk dat dit effect heeft gehad. Zo profiteert ook iedereen van elkaar, net als op een echte beurs", aldus Marcel de Romph. "In deze coronatijd zien we dat online engagement een belangrijke meerwaarde biedt ten opzichte van de bestaande contactmogelijkheden. Thursd loopt hierin voorop met deze online trade fair; het begin van een nieuwe trend. Een trend die een vervolg gaat krijgen. Want nu we weten dat de IPM ook helaas geen doorgang kan vinden, hebben we bij Thursd gelijk besloten eind januari de #TOTF2021 te gaan organiseren. Geďnteresseerden raad ik aan contact met ons op te nemen voor meer informatie."

Thursd bereikt de juiste mensen
De mensen en bedrijven die op Thursd staan of worden genoemd, zoals kwekers, veredelaars, handelaren, influencers en floral designers, delen massaal de verhalen van Thursd op hun eigen sociale kanalen. Op deze manier bereiken zij veel mensen die vervolgens weer naar Thursd gaan om meer te weten te komen. Door het grote internationale bereik van Thursd profiteert zo iedereen op Thursd van elkaars bereik.

De hele beurs blijft online staan
Het mooie van een online beurs is dat je na afloop niet alles hoeft af te breken. Alle 46 stands van de Thursd Online Trade Fair 2020 blijven online zichtbaar. Kijk op deze link: https://www.thursd.com/thursd-online-trade-fair-2020/

Bron: Goedemorgen

Deel artikel